Pozice studenta magisterského studia jako začínajícího výzkumníka v pedagogickém výzkumu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pozice studenta magisterského studia jako začínajícího výzkumníka v pedagogickém výzkumu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pozice studenta magisterského studia jako začínajícího výzkumníka v pedagogickém výzkumu
Autor: Kovalová, Petra
Vedoucí: Wiegerová, Adriana
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá pozicí studenta magisterského studia jako možného začína-jícího výzkumníka. Pozornost je soustředěna na studenty magisterských oborů a to sociální pedagogiky a učitelských oborů. Pozice studenta je popsaná v praktické časti této práce. Cílem výzkumné části je porozumět pozici studentů sociální pedagogiky a studentů učitelských oboru při možném profilování k vědecké práci. Sledováno je především porozumění procesu, kterému se magistři mohou stát začínajícími výzkumníky a přiblížení situací, kterými student magisterského studia prochází.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28259
Datum: 2014-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 33802


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovalová_2014_dp.pdf 1.674Mb PDF Zobrazit/otevřít
kovalová_2014_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kovalová_2014_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet