Pozice studenta magisterského studia jako začínajícího výzkumníka v pedagogickém výzkumu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Pozice studenta magisterského studia jako začínajícího výzkumníka v pedagogickém výzkumu |
Autor: |
Kovalová, Petra
|
Vedoucí: |
Wiegerová, Adriana
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá pozicí studenta magisterského studia jako možného začína-jícího výzkumníka. Pozornost je soustředěna na studenty magisterských oborů a to sociální pedagogiky a učitelských oborů. Pozice studenta je popsaná v praktické časti této práce. Cílem výzkumné části je porozumět pozici studentů sociální pedagogiky a studentů učitelských oboru při možném profilování k vědecké práci. Sledováno je především porozumění procesu, kterému se magistři mohou stát začínajícími výzkumníky a přiblížení situací, kterými student magisterského studia prochází. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28259
|
Datum:
|
2014-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
33802
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet