Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Navrátil, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:33Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:33Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28207
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je návrh projektu na zvýšení spokojenosti zákazníku ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN, zabývající se prodejem podlahovin a interiérového vybavení. Teoretická část se zabývá pohledem na problematiku chování zákazníka, teorií marketingového výzkumu a vybranými nástroji pro péči o zákazníka. Praktická část je věnována popisu společnosti a analýze spokojenosti zákazníků. Vychází z údajů zjištěných v rámci marketingového výzkumu a na jejich základě je vytvořen projekt pro zvýšení spokojenosti zákazníků firmy. Součástí projektu je i podrobení jednotlivých návrhů nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
97 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
sale
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN |
|
dc.title.alternative |
Project To Enhance Customers Satisfaction In The Company Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jangl, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2014-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is a proposal for increasing the customers satisfaction in the company Lubomír Uher HARMONIE DESIGN, which deals with selling the floor coverings and interior furnishings. The theoretical part deals with the view of the issue of consumer behaviour marketing research theory and selected tools for customer care. The practical part is dedicated to the description of the company and analysis of customer satisfaction. It is based on data collected in the marketing research and based on this data the project was created to increase customer satisfaction. The project includes the submission of individual proposals of cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33716
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account