Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN |
Autor: |
Navrátil, Lukáš
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je návrh projektu na zvýšení spokojenosti zákazníku ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN, zabývající se prodejem podlahovin a interiérového vybavení. Teoretická část se zabývá pohledem na problematiku chování zákazníka, teorií marketingového výzkumu a vybranými nástroji pro péči o zákazníka. Praktická část je věnována popisu společnosti a analýze spokojenosti zákazníků. Vychází z údajů zjištěných v rámci marketingového výzkumu a na jejich základě je vytvořen projekt pro zvýšení spokojenosti zákazníků firmy. Součástí projektu je i podrobení jednotlivých návrhů nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28207
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
33716
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet