Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Mačková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:32Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:32Z |
|
dc.date.issued |
2014-06-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28206
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zaměřuji na využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti FARE. Diplomová práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá aplikací nástrojů marketingového mixu a také jeho specifiky v obuvnictví. Pozornost je zde věnována také analýze prostředí podniku. Praktická část se skládá z analytické části, která zahrnuje situační analýzu společnosti FARE, a z projektové části, která vychází ze závěru analýzy a obsahuje návrh na zvýšení prodeje obuvi s využitím nástrojů marketingového mixu. Hlavní příležitost v počáteční fázi vidím v exportu do Slovenské republiky. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
86 s. (122 959 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza SWOT
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter five forces analysis
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
A Project on the Use of Marketing Mix Implementations to Increase Footwear Sales at Fare, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíček, Lubomír |
|
dc.date.accepted |
2014-09-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my diploma thesis, I focus on the use of marketing mix tools to increase footwear sales at FARE. The thesis is composed of two main parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the application of marketing mix tools, as well as their specifics in shoemaking. Attention is also paid to the analysis of business environment. The practical part consists of the analytical part, which includes a situational analysis of FARE company and the project part which is based on the conclusion of the analysis and contains a proposal to increase the sales of footwear using marketing mix tools. At the early stage, I see the opportunity in export to the Slovak Republic. The project is subject to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33714
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-08-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account