Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o. |
Autor: |
Mačková, Andrea
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci se zaměřuji na využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti FARE. Diplomová práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá aplikací nástrojů marketingového mixu a také jeho specifiky v obuvnictví. Pozornost je zde věnována také analýze prostředí podniku. Praktická část se skládá z analytické části, která zahrnuje situační analýzu společnosti FARE, a z projektové části, která vychází ze závěru analýzy a obsahuje návrh na zvýšení prodeje obuvi s využitím nástrojů marketingového mixu. Hlavní příležitost v počáteční fázi vidím v exportu do Slovenské republiky. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28206
|
Datum:
|
2014-06-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
33714
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet