Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.
Autor: Mačková, Andrea
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zaměřuji na využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti FARE. Diplomová práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá aplikací nástrojů marketingového mixu a také jeho specifiky v obuvnictví. Pozornost je zde věnována také analýze prostředí podniku. Praktická část se skládá z analytické části, která zahrnuje situační analýzu společnosti FARE, a z projektové části, která vychází ze závěru analýzy a obsahuje návrh na zvýšení prodeje obuvi s využitím nástrojů marketingového mixu. Hlavní příležitost v počáteční fázi vidím v exportu do Slovenské republiky. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28206
Datum: 2014-06-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 33714


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mačková_2014_dp.pdf 2.799Mb PDF Zobrazit/otevřít
mačková_2014_vp.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mačková_2014_op.doc 84.46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet