Projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Křižková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:32Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:32Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28204
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánu v neziskové organizaci a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část přibližuje teorii marketingu, marketingového plánování a neziskové organizace. V praktické části je provedena situační analýza Občanského sdružení Na Pasece, výzkum je proveden kvantitativní metodou u současných a potenciálních klientů neziskové organizace. Všechny potřebné informace jsou získány prostřednictvím dotazníků. V závěru praktické části je vytvořen projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece, včetně nákladové, časové a rizikové analýzy doporučených akčních plánů. |
|
dc.format |
97 s. (157 495 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
non-governmental organization
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Plan of the Civic Association Na Pasece |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Škopíková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2014-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis inquiries into topic of marketing plan in the non-governmental organization and is divided into theoretical and applied part. The first part explains a theory of marketing, marketing planning and non-governmental organization. In the applied part situational analysis of civil association "Na Pasece" is carried out by means of quantitative method using the current and potential clients of this non-governmental organization. All necessary information is obtained via questionnaire survey. In the conclusion of the applied part project of civil association "Na Pasece" marketing plan is created, including cost, time and risk analysis of recommended action plans. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33712
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account