Projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece
Autor: Křižková, Monika
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánu v neziskové organizaci a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část přibližuje teorii marketingu, marketingového plánování a neziskové organizace. V praktické části je provedena situační analýza Občanského sdružení Na Pasece, výzkum je proveden kvantitativní metodou u současných a potenciálních klientů neziskové organizace. Všechny potřebné informace jsou získány prostřednictvím dotazníků. V závěru praktické části je vytvořen projekt marketingového plánu Občanského sdružení Na Pasece, včetně nákladové, časové a rizikové analýzy doporučených akčních plánů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28204
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 33712


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křižková_2014_dp.pdf 3.415Mb PDF Zobrazit/otevřít
křižková_2014_vp.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
křižková_2014_op.doc 80Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet