dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kozáková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:31Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:31Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28203
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na projekt zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín. Teoretická část práce je rozdělena do dvou kapitol a jsou v ní zpracovány stěžejní pojmy dané problematiky na základě dostupné literatury. První kapitola teoretické části se zabývá problematikou marketingového řízení, analýzou makroprostředí, analýzou vnitřního mikroprostředí, Porterovým modelem pěti konkurenčních sil, SWOT analýzou. Dále se teoretická část zabývá vysvětlením pojmů marketing služeb a marketingový mix v lázeňství. Druhá kapitola v teoretické části je věnována tématu konkurence a konkurenceschopnost. Praktická část je rozdělena na dvě části, a to na část analytickou a část projektovou. V analytické části je nejdříve popsáno lázeňství, vzápětí jsou představeny samotné Lázně Hodonín včetně jejich historie a nabídky služeb, dále je provedena analýza makroprostředí, analýza vnitřního mikroprostředí, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, jejichž součástí je i vícekriteriální hodnocení konkurence a dotazníkové šetření. Všechny tyto analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných informací z analýz jsou navrženy strategické cíle a doporučeny prostředky k jejich dosažení ve formě návrhu projektů. |
|
dc.format |
125s. (190 851 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix v lázeňství
|
cs |
dc.subject |
konkurence a konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
lázeňství
|
cs |
dc.subject |
Lázně Hodonín
|
cs |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix in the spa industry
|
en |
dc.subject |
competition and competitiveness
|
en |
dc.subject |
spa
|
en |
dc.subject |
Spa Hodonín
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín |
|
dc.title.alternative |
The Project to Increase of Competitiveness of Spa Hodonín |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubátová, Andrea |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the project to increase competitiveness Spa Hodonin. The theoretical part is divided into two chapters and it worked out the basic terms of the issue on the basis of the available literature. The first chapter of this part deals with problems of marketing management, analysis of micro and macro analysis of internal microenvironment, Porter's five forces model, SWOT analysis. Furthermore, the theoretical part explaining the term marketing services and marketing mix in the spa. The second chapter of the theoretical part is devoted to the topic of competition and competitiveness. The practical part is divided into two parts, namely the analytical part and a part of the project. The analytical part of the spa is first described, then presents itself Spa Hodonín including their history and service offerings, further analysis of micro and macro analysis of internal microenvironment, Porter's five forces analysis, which includes the multi-criteria evaluation and competition survey. All these Analyzes are summarized in the SWOT analysis. Based on the information from the Analyzes are proposed strategic objectives and recommended means to achieve them in the form of proposals. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33711
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|