Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín |
Author: |
Kozáková, Petra
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na projekt zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín. Teoretická část práce je rozdělena do dvou kapitol a jsou v ní zpracovány stěžejní pojmy dané problematiky na základě dostupné literatury. První kapitola teoretické části se zabývá problematikou marketingového řízení, analýzou makroprostředí, analýzou vnitřního mikroprostředí, Porterovým modelem pěti konkurenčních sil, SWOT analýzou. Dále se teoretická část zabývá vysvětlením pojmů marketing služeb a marketingový mix v lázeňství. Druhá kapitola v teoretické části je věnována tématu konkurence a konkurenceschopnost. Praktická část je rozdělena na dvě části, a to na část analytickou a část projektovou. V analytické části je nejdříve popsáno lázeňství, vzápětí jsou představeny samotné Lázně Hodonín včetně jejich historie a nabídky služeb, dále je provedena analýza makroprostředí, analýza vnitřního mikroprostředí, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, jejichž součástí je i vícekriteriální hodnocení konkurence a dotazníkové šetření. Všechny tyto analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných informací z analýz jsou navrženy strategické cíle a doporučeny prostředky k jejich dosažení ve formě návrhu projektů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28203
|
Date:
|
2014-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management ve zdravotnictví |
Grade for thesis and defense:
|
B
33711
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account