Plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení pro rok 2014

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení pro rok 2014

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Staníková, Šárka
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:21Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:21Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28175
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingového mixu ve službách, marketingové komunikace i jejím novým trendům. Druhá, praktická část se zabývá představením restauračního zařízení, analýzou jejího současného stavu, PEST analýzou, analýzou oborového okolí, benchmarkingem a SWOT analýzou. Dále bude vytvořen projekt na základě shromážděných údajů se zaměřením na marketingový komunikační plán pro zvolený subjekt. Projekt byl následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 117 s. (144 407 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject restaurace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Event marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject services marketing en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject advertising en
dc.subject restaurant en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení pro rok 2014
dc.title.alternative Plan of Marketing Communication Mix for Restaurant for 2014
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Končitíková, Gabriela
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated The main objective of this diploma thesis is to create a plan of the marketing communication mix for the restaurant. The diploma thesis consists of two parts. First theoretical part deals with marketing knowledge, marketing mix, marketing mix in services, marketing communication and new trends. Second practical part deals with the restaurant introduction, analysis of current situation, PEST analysis, analysis of competition, benchmarking and SWOT analysis. Then will be created the project based on collected data focusing on marketing communication plan for the selected subject. The project was subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33664
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
staníková_2014_dp.pdf 2.709Mb PDF View/Open
staníková_2014_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
staníková_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account