Plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení pro rok 2014

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení pro rok 2014

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení pro rok 2014
Autor: Staníková, Šárka
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingového mixu ve službách, marketingové komunikace i jejím novým trendům. Druhá, praktická část se zabývá představením restauračního zařízení, analýzou jejího současného stavu, PEST analýzou, analýzou oborového okolí, benchmarkingem a SWOT analýzou. Dále bude vytvořen projekt na základě shromážděných údajů se zaměřením na marketingový komunikační plán pro zvolený subjekt. Projekt byl následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28175
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 33664


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
staníková_2014_dp.pdf 2.709Mb PDF Zobrazit/otevřít
staníková_2014_vp.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
staníková_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet