Plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení pro rok 2014
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení pro rok 2014 |
Autor: |
Staníková, Šárka
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingového mixu ve službách, marketingové komunikace i jejím novým trendům. Druhá, praktická část se zabývá představením restauračního zařízení, analýzou jejího současného stavu, PEST analýzou, analýzou oborového okolí, benchmarkingem a SWOT analýzou. Dále bude vytvořen projekt na základě shromážděných údajů se zaměřením na marketingový komunikační plán pro zvolený subjekt. Projekt byl následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28175
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
33664
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet