Projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Maňásek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:18Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:18Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28162
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár ve Starém Městě. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje k tématu marketingové komunikační strategie. V analytické části jsou provedeny analýzy PEST, Porterův model pěti sil konkurence a analýza SWOT. Dále je zpracována analýza stávající marketingové komunikační strategie penzionu, je použito dotazníkové šetření a hloubkové interview s majiteli penzionu. Výsledkem diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie penzionu Korzár. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
128 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter´s five competitive forces model
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
tools of marketing mix
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communations Strategy Project of Guest House Korzár |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáčková, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of the Master´s Thesis is to create a project of marketing communication strategy of the guest house Korzár in Staré Město. The theoretical part deals with literary sources on the marketing communication strategy issue. In the analytical part the PEST analysis, the Porter´s model of five competitive forces and SWOT analysis are performed, further, the analysis of current state of the marketing communication strategy is developed and the questionnaire survey and the deep interview with guest house owner are used for the research. Master´s Thesis resulted to the project of marketing communication strategy of guest house Korzár. The project is submitted to the time, costs and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33648
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account