Projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár |
Autor: |
Maňásek, Jan
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikační strategie penzionu Korzár ve Starém Městě. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje k tématu marketingové komunikační strategie. V analytické části jsou provedeny analýzy PEST, Porterův model pěti sil konkurence a analýza SWOT. Dále je zpracována analýza stávající marketingové komunikační strategie penzionu, je použito dotazníkové šetření a hloubkové interview s majiteli penzionu. Výsledkem diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie penzionu Korzár. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28162
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
33648
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet