dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Halamíčková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:16Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:16Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28157
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce obsahuje marketingový plán pro Rožnovské pivní lázně, který vyplývá z provedené situační analýzy. Práce je rozdělena do dvou částí. Nejdříve je provede-na literární rešerše vztahující se k marketingové komunikaci. Obsahuje popis tvorby efektivní komunikace, implementace marketingové komunikace ve službách a marketingového plánu. Ve druhé části je obsažena situační analýza firmy prostřednictvím Porterovy pěti-faktorové analýzy, PEST, SWOT, IFE, EFE a QSPM analýzy. Následuje projektová část zabývající se marketingovým mixem firmy, tvorbou marketingového plánu vyplývajícího z předchozích analýz a dále jeho zhodnocení z hlediska implementace do praxe za použití nákladové, časové a rizikové analýzy. |
|
dc.format |
90 s. (102 424 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace ve službách
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
QSPM analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing communication in services
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
IFE and EFE analysis
|
en |
dc.subject |
QSPM analysis
|
en |
dc.title |
Plán marketingové komunikace Rožnovských pivních lázní na rok 2014 |
|
dc.title.alternative |
Plan of Marketing Communication of Rožnovské Pivní Lázně for 2014 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis contains the marketing plan for Rožnov Beer Spa. This thesis is divided into 3 parts. At the beginning there is literary research apply to marketing communication and contains efficient communication, marketing communication in services and marketing plan. In the second part there are situational analysis like Porter, PEST, SWOT, IFE, EFE and QSPM. The third part contains marketing mix of this company, marketing plan for the year 2014 and their evaluation respect to put this into practice. At the end there are cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33640
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|