Plán marketingové komunikace Rožnovských pivních lázní na rok 2014

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plán marketingové komunikace Rožnovských pivních lázní na rok 2014

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán marketingové komunikace Rožnovských pivních lázní na rok 2014
Autor: Halamíčková, Anna
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Tato diplomová práce obsahuje marketingový plán pro Rožnovské pivní lázně, který vyplývá z provedené situační analýzy. Práce je rozdělena do dvou částí. Nejdříve je provede-na literární rešerše vztahující se k marketingové komunikaci. Obsahuje popis tvorby efektivní komunikace, implementace marketingové komunikace ve službách a marketingového plánu. Ve druhé části je obsažena situační analýza firmy prostřednictvím Porterovy pěti-faktorové analýzy, PEST, SWOT, IFE, EFE a QSPM analýzy. Následuje projektová část zabývající se marketingovým mixem firmy, tvorbou marketingového plánu vyplývajícího z předchozích analýz a dále jeho zhodnocení z hlediska implementace do praxe za použití nákladové, časové a rizikové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28157
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 33640


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
halamíčková_2014_dp.pdf 3.273Mb PDF Zobrazit/otevřít
halamíčková_2014_vp.doc 50.20Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
halamíčková_2014_op.pdf 535.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet