dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Gášek, Dušan
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:16Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:16Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28156
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na propagaci nového produktu (pistole) společnosti Česká zbrojovka, a. s., největší zbrojovky v České republice, producenta zbraní pro ozbrojené složky, lov i sportovní střelce. V první části práce jsou uvedeny teoretické základy užitých termínů, analýz a oblastí průmyslu a trhu. Pro úspěšné navržení komunikačního plánu, v praktické části, jsou provedeny analýzy "prostředí" pistole i dosavadní marketingové komunikace. Cílem práce je přiblížit veřejnosti tento nový produkt a vyzvednout jeho kvality a přednosti. Celý projekt je podroben rizikové, nákladové a časové analýze ke zjištění možnosti realizace navrženého projektu. |
|
dc.format |
98 s. (134 920 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Analýzy
|
cs |
dc.subject |
Česká zbrojovka
|
cs |
dc.subject |
a. s.
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
pistol
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zbrojní průmysl
|
cs |
dc.subject |
Analyses
|
en |
dc.subject |
arm industry
|
en |
dc.subject |
Česká zbrojovka
|
en |
dc.subject |
a. s.
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
pistol
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace produktu CZ P-09 Guardian Angel společnosti Česká zbrojovka, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication of Product CZ P-09 Guardian Angel of the Company Česká zbrojovka, a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Velísek, Richard |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis is focused on promoting a new product (a pistol) of the company Česká Zbrojovka, a. s., the biggest arms factory in the Czech Republic, a producer of weapons for armed forces, hunting and sport shooters. The first part outlines the theoretical basics of used terms, analyses and the fields of industry and markets. For successful propose of the communication plan, in the practical part, analyses of "the environment" of the pistol and existing marketing communication, are made. The goal is to present this new product to the public and highlight its qualities and advantages. The project is undergone the risk, cost and time analyses to determine the posibility of implementation of the proposed project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33639
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|