Projekt marketingové komunikace produktu CZ P-09 Guardian Angel společnosti Česká zbrojovka, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace produktu CZ P-09 Guardian Angel společnosti Česká zbrojovka, a.s. |
Autor: |
Gášek, Dušan
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na propagaci nového produktu (pistole) společnosti Česká zbrojovka, a. s., největší zbrojovky v České republice, producenta zbraní pro ozbrojené složky, lov i sportovní střelce. V první části práce jsou uvedeny teoretické základy užitých termínů, analýz a oblastí průmyslu a trhu. Pro úspěšné navržení komunikačního plánu, v praktické části, jsou provedeny analýzy "prostředí" pistole i dosavadní marketingové komunikace. Cílem práce je přiblížit veřejnosti tento nový produkt a vyzvednout jeho kvality a přednosti. Celý projekt je podroben rizikové, nákladové a časové analýze ke zjištění možnosti realizace navrženého projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28156
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
33639
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet