Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Gančarčíková, Martina
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:15Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:15Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28155
dc.description.abstract Tato práce se zabývá zpracováním projektu pro rozvoj mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s aplikací na švédský trh. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů z oblasti mezinárodního marketingu a tvorby mezinárodního marketingového plánu. Praktická část stručně popisuje společnost Paragan s.r.o., její klíčové kompetence, ekonomické analýzy a její současný postoj na švédském trhu. Dále zahrnuje konkrétní projekt pro zlepšení mezinárodního marketingu na tomto trhu, který vychází z předem stanovených cílů. V závěru je zpracován návrh na kontrolu a hodnocení projektu.
dc.format 93 s. (101 464 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Mezinárodní marketingový plán cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject klíčové kompetence organizace cs
dc.subject International marketing plan en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject core competencies of organization en
dc.title Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh
dc.title.alternative Project of Development of International Marketing in Paragan s.r.o. with Subsequent Application on the Swedish Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis deals with processing of project of development of international marketing in Paragan s.r.o. with application on the Swedish market. The thesis is divided into two parts the theoretical part and the practical part. The theoretical part includes an explanation of terms of international marketing and the creation of an international marketing plan. The practical part shortly describes the company Paragan s.r.o., their core competencies, economic analysis and their current position on the Swedish market. Than it includes specific project for the improvement of international marketing in this market, which is based on predefined targets. The proposal for an inspection and evaluation of the project is included in conclusion.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33638
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
gančarčíková_2014_dp.pdf 10.92Mb PDF View/Open
gančarčíková_2014_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
gančarčíková_2014_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account