Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Gančarčíková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:15Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:15Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28155
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá zpracováním projektu pro rozvoj mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s aplikací na švédský trh. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů z oblasti mezinárodního marketingu a tvorby mezinárodního marketingového plánu. Praktická část stručně popisuje společnost Paragan s.r.o., její klíčové kompetence, ekonomické analýzy a její současný postoj na švédském trhu. Dále zahrnuje konkrétní projekt pro zlepšení mezinárodního marketingu na tomto trhu, který vychází z předem stanovených cílů. V závěru je zpracován návrh na kontrolu a hodnocení projektu. |
|
dc.format |
93 s. (101 464 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mezinárodní marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence organizace
|
cs |
dc.subject |
International marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
core competencies of organization
|
en |
dc.title |
Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh |
|
dc.title.alternative |
Project of Development of International Marketing in Paragan s.r.o. with Subsequent Application on the Swedish Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with processing of project of development of international marketing in Paragan s.r.o. with application on the Swedish market. The thesis is divided into two parts the theoretical part and the practical part. The theoretical part includes an explanation of terms of international marketing and the creation of an international marketing plan. The practical part shortly describes the company Paragan s.r.o., their core competencies, economic analysis and their current position on the Swedish market. Than it includes specific project for the improvement of international marketing in this market, which is based on predefined targets. The proposal for an inspection and evaluation of the project is included in conclusion. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33638
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account