Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh |
Autor: |
Gančarčíková, Martina
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá zpracováním projektu pro rozvoj mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s aplikací na švédský trh. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů z oblasti mezinárodního marketingu a tvorby mezinárodního marketingového plánu. Praktická část stručně popisuje společnost Paragan s.r.o., její klíčové kompetence, ekonomické analýzy a její současný postoj na švédském trhu. Dále zahrnuje konkrétní projekt pro zlepšení mezinárodního marketingu na tomto trhu, který vychází z předem stanovených cílů. V závěru je zpracován návrh na kontrolu a hodnocení projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28155
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
33638
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet