dc.contributor.advisor |
Komínková, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Školoudíková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:58:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:11Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2775
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce navrhuje projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické Zlín směrem k zákazníkovi - studentu 9. ročníku základní školy. Nejprve je teoreticky zpracována problematika marketingové komunikace a také přiblížena komunikace ve školství. Rovněž je provedena, za pomoci dotazníku, analý-za vnímání marketingové komunikace mezi žáky. V projektové části poukazuji na nedo-statky v marketingové komunikaci školy a navrhuji managementu ideový projekt, který by nabídl takové komunikační prostředky, které by zvýšily pozitivní image školy, informova-nost o škole u žáka posledního ročníku ZŠ, zároveň však nabídl nový druh reklamy, která by nevyžadovala vysoké finanční výdaje. |
cs |
dc.format |
95 s. |
cs |
dc.format.extent |
1308714 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
plán marketingové komuni-kace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
komunikace školy
|
cs |
dc.subject |
školská zařízení
|
cs |
dc.subject |
image školy
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
trade
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication plan
|
en |
dc.subject |
analysis of marketing communication
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
school communication
|
en |
dc.subject |
school organization
|
en |
dc.subject |
school image
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of marketing communication plan of The Thomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2007-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Thesis is called The Project of marketing communication plan of The Thomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin in the direction to the customer - pupil attending last year of the basic school. Firstly there are executed prob-lems of marketing communication and communication of school organization. With the help of questionnaire there is executed the analysis of sensation marketing communication among pupils. In the Project I have refered to inadequacies in marketing communication of The Thomas Bata Business Academy in Zlin. I tried to suggest ideological project that would be the cause of increasing positive school image and awareness of customers to-gether with poor costs. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6558
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|