Projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické Zlín |
Autor: |
Školoudíková, Jana
|
Vedoucí: |
Komínková, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce navrhuje projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické Zlín směrem k zákazníkovi - studentu 9. ročníku základní školy. Nejprve je teoreticky zpracována problematika marketingové komunikace a také přiblížena komunikace ve školství. Rovněž je provedena, za pomoci dotazníku, analý-za vnímání marketingové komunikace mezi žáky. V projektové části poukazuji na nedo-statky v marketingové komunikaci školy a navrhuji managementu ideový projekt, který by nabídl takové komunikační prostředky, které by zvýšily pozitivní image školy, informova-nost o škole u žáka posledního ročníku ZŠ, zároveň však nabídl nový druh reklamy, která by nevyžadovala vysoké finanční výdaje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2775
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6558
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet