Analýza reklamní kampaně značky Rémy Martin
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Sklenářová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:53:15Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:53:15Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27739
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá kompletní analýzou dlouhodobé komunikační kampaně, kterou stvořila reklamní agentura LOOSERS s. r. o. pro brand prémiových koňaků Rémy Martin. Teoretická část krok za krokem popisuje průběh vzniku reklamní kampaně a vy-mezuje další důležité pojmy, které jsou s tímto tématem spojeny. Praktická část této práce sleduje na základě teorie realizaci strategie od zadávajícího briefu a počátečních konceptů až po aktuální podobu a vyhodnocení účinnosti. Pro toto vyhodnocení provádí autorka rešerši užívaných komunikačních kanálů, dotazní-kové šetření zaměřené na povědomí o značce a hloubkové rozhovory se zástupci agentury i klienta. Na základě získaných dat bude navržen další postup v komunikaci. |
|
dc.format |
64 s. (92 571 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
brief
|
cs |
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
účinnost
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
dc.subject |
reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
word-of-mouth
|
cs |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
brief
|
en |
dc.subject |
kreativity
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication channels
|
en |
dc.subject |
advertising agency
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
word-of-mouth
|
en |
dc.title |
Analýza reklamní kampaně značky Rémy Martin |
|
dc.title.alternative |
Analysis of an Advertising Campaign for the Rémy Martin Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis afer to a complete analysis of a longterm communication campaign, which was created by an advertising agency LOOSERS s. r. o. for a brand of premium cognacs Remy Martin. In the theoretical part, the creating process of this campaign is de-scribed step by step. There are explained important issues which are connected with this topic. In the practical part, the strategy is followed from the first brief and proposed concepts to the current version and evaluation of efficiency. For purpose of the evaluation, there is used a research of covered communication channels as well as a quantitative research of target group, the research also involves interviews with representatives of the advertising agency and client. According to the obtained data, the future approach is suggested. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36908
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account