Analýza reklamní kampaně značky Rémy Martin

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza reklamní kampaně značky Rémy Martin

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza reklamní kampaně značky Rémy Martin
Autor: Sklenářová, Jana
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá kompletní analýzou dlouhodobé komunikační kampaně, kterou stvořila reklamní agentura LOOSERS s. r. o. pro brand prémiových koňaků Rémy Martin. Teoretická část krok za krokem popisuje průběh vzniku reklamní kampaně a vy-mezuje další důležité pojmy, které jsou s tímto tématem spojeny. Praktická část této práce sleduje na základě teorie realizaci strategie od zadávajícího briefu a počátečních konceptů až po aktuální podobu a vyhodnocení účinnosti. Pro toto vyhodnocení provádí autorka rešerši užívaných komunikačních kanálů, dotazní-kové šetření zaměřené na povědomí o značce a hloubkové rozhovory se zástupci agentury i klienta. Na základě získaných dat bude navržen další postup v komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/27739
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36908


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sklenářová_2014_dp.pdf 3.159Mb PDF Zobrazit/otevřít
sklenářová_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sklenářová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet