Analýza marketingových aktivit v oblasti třídění a recyklace odpadu v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit v oblasti třídění a recyklace odpadu v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Divínová, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:29:07Z
dc.date.available 2010-07-14T15:29:07Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2696
dc.description.abstract Téma práce vychází z globálních souvislostí spojených s oblastí trvale udržitelného rozvoje. Nastiňuje hlavní příčiny dnešních ekologických problémů a hledá možná východiska. V tomto kontextu objasňuje význam zpracování druhotných surovin a jejich využití, osvětluje proces recyklace a některá legislativní opatření s ní spojená. Analýzou výzkumů ilustruje jak postoje českého spotřebitele k třídění a recyklaci odpadů včetně faktorů, které jej ovlivňují, tak míru efektivity proběhlých reklamních kampaní. Snaží se o postižení hodnotových orientací, na nichž by měl být v budoucnosti brán zřetel a jež by měly vést jak spotřebitele, tak instituce k rozumným enviromentálním opatřením. V závěru navrhuje vhodná marketingová řešení k podpoře prodeje recyklovaných produktů a informovanosti veřejnosti. cs
dc.format 75 s., 25 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2096545 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject tříděný odpad cs
dc.subject recyklace cs
dc.subject trvale udržitelný rozvoj cs
dc.subject obnovitelné zdroje cs
dc.subject ekologický otisk národa cs
dc.subject ekologická stopa cs
dc.subject ekonomika služeb cs
dc.subject ekologická daň cs
dc.subject ekodesign cs
dc.subject společenská odpovědnost cs
dc.subject zelený konzum cs
dc.subject ekobrand cs
dc.subject recycled rubbish en
dc.subject recycling en
dc.subject sustainable development en
dc.subject renewable resources en
dc.subject national ecological footprint en
dc.subject ecological footprint en
dc.subject economics of services en
dc.subject ecological tax en
dc.subject ecodesign en
dc.subject common responsibility en
dc.subject green consumption en
dc.subject ecobrand en
dc.title Analýza marketingových aktivit v oblasti třídění a recyklace odpadu v ČR cs
dc.title.alternative Analysis of the recycling marketing actions in the Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2007-06-04
dc.description.abstract-translated Influenced by the global contingencies, the topic of the thesis deals with the sustainable development. It outlines the main causes of the current ecological problems and looks for their possible solutions. Reflecting this, it explains the aims of recovered materials reprocessing and clarifies the process of recycling together with its legislative proceedings. Following the surveys' analysis, it points out the recycling approaches of Czech consumers and the factors influencing them, and also the level of efficiency of advertising campaigns. It tries to address the human values which should be taken into account in the future and which should lead both a consumer and institutions to the sensible environmental policies. Finally, it proposes the appropriate marketing solutions for stimulating the selling of recycled products and spreading the knowledge among general public. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4895
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
divínová_2007_dp.pdfBlocked 1.999Mb PDF View/Open
divínová_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
divínová_2007_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account