dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Divínová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:29:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T15:29:07Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2696
|
|
dc.description.abstract |
Téma práce vychází z globálních souvislostí spojených s oblastí trvale udržitelného rozvoje. Nastiňuje hlavní příčiny dnešních ekologických problémů a hledá možná východiska. V tomto kontextu objasňuje význam zpracování druhotných surovin a jejich využití, osvětluje proces recyklace a některá legislativní opatření s ní spojená. Analýzou výzkumů ilustruje jak postoje českého spotřebitele k třídění a recyklaci odpadů včetně faktorů, které jej ovlivňují, tak míru efektivity proběhlých reklamních kampaní. Snaží se o postižení hodnotových orientací, na nichž by měl být v budoucnosti brán zřetel a jež by měly vést jak spotřebitele, tak instituce k rozumným enviromentálním opatřením. V závěru navrhuje vhodná marketingová řešení k podpoře prodeje recyklovaných produktů a informovanosti veřejnosti. |
cs |
dc.format |
75 s., 25 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2096545 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
tříděný odpad
|
cs |
dc.subject |
recyklace
|
cs |
dc.subject |
trvale udržitelný rozvoj
|
cs |
dc.subject |
obnovitelné zdroje
|
cs |
dc.subject |
ekologický otisk národa
|
cs |
dc.subject |
ekologická stopa
|
cs |
dc.subject |
ekonomika služeb
|
cs |
dc.subject |
ekologická daň
|
cs |
dc.subject |
ekodesign
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
zelený konzum
|
cs |
dc.subject |
ekobrand
|
cs |
dc.subject |
recycled rubbish
|
en |
dc.subject |
recycling
|
en |
dc.subject |
sustainable development
|
en |
dc.subject |
renewable resources
|
en |
dc.subject |
national ecological footprint
|
en |
dc.subject |
ecological footprint
|
en |
dc.subject |
economics of services
|
en |
dc.subject |
ecological tax
|
en |
dc.subject |
ecodesign
|
en |
dc.subject |
common responsibility
|
en |
dc.subject |
green consumption
|
en |
dc.subject |
ecobrand
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových aktivit v oblasti třídění a recyklace odpadu v ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the recycling marketing actions in the Czech Republic |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Influenced by the global contingencies, the topic of the thesis deals with the sustainable development. It outlines the main causes of the current ecological problems and looks for their possible solutions. Reflecting this, it explains the aims of recovered materials reprocessing and clarifies the process of recycling together with its legislative proceedings. Following the surveys' analysis, it points out the recycling approaches of Czech consumers and the factors influencing them, and also the level of efficiency of advertising campaigns. It tries to address the human values which should be taken into account in the future and which should lead both a consumer and institutions to the sensible environmental policies. Finally, it proposes the appropriate marketing solutions for stimulating the selling of recycled products and spreading the knowledge among general public. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4895
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|