Analýza marketingových aktivit v oblasti třídění a recyklace odpadu v ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových aktivit v oblasti třídění a recyklace odpadu v ČR |
Autor: |
Divínová, Marcela
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Téma práce vychází z globálních souvislostí spojených s oblastí trvale udržitelného rozvoje. Nastiňuje hlavní příčiny dnešních ekologických problémů a hledá možná východiska. V tomto kontextu objasňuje význam zpracování druhotných surovin a jejich využití, osvětluje proces recyklace a některá legislativní opatření s ní spojená. Analýzou výzkumů ilustruje jak postoje českého spotřebitele k třídění a recyklaci odpadů včetně faktorů, které jej ovlivňují, tak míru efektivity proběhlých reklamních kampaní. Snaží se o postižení hodnotových orientací, na nichž by měl být v budoucnosti brán zřetel a jež by měly vést jak spotřebitele, tak instituce k rozumným enviromentálním opatřením. V závěru navrhuje vhodná marketingová řešení k podpoře prodeje recyklovaných produktů a informovanosti veřejnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2696
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4895
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet