Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vašková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Vajová, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:16:28Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T15:16:28Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2665
|
|
dc.description.abstract |
Navržení marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI na základě získaných a analyzovaných ůdajů z průzkumu trhu těchto potenciálních zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Získání informací a identifikace konkurenčního prostředí daného produktu pro správné navržení marketingové strategie. Závěry a doporučení vyplývající z navržení marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny. |
cs |
dc.format |
75 s. |
cs |
dc.format.extent |
1562705 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
identifikace konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
identification of competitors
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI |
cs |
dc.title.alternative |
Proposed marketingstrategy for selected target groups of MEDI footwear customers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-09-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The proposal of a marketing strategy for seledted target customers of MEDI work-related footwear based on obtained and analysed details from market research on these potential customers via a questionnaire survey. The obtaining of information and identification of a competitive environment for the given product leading to correct proposal of marketing strategy. Conclusions and recommendations resulting from proposal of marketing strategy for selected customer groups. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7275
|
|
dc.date.assigned |
2007-08-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account