Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI |
Author: |
Vajová, Ilona
|
Advisor: |
Vašková, Jana
|
Abstract:
|
Navržení marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI na základě získaných a analyzovaných ůdajů z průzkumu trhu těchto potenciálních zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Získání informací a identifikace konkurenčního prostředí daného produktu pro správné navržení marketingové strategie. Závěry a doporučení vyplývající z navržení marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2665
|
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
7275
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account