Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hagan, Jaroslav
dc.contributor.author Martinka, Luboš
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:03:15Z
dc.date.available 2010-07-14T15:03:15Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2630
dc.description.abstract Cieľom mojej diplomovej práce bude simulovať rozhodnutia pri inovácii vybraného produktu na základe požiadaviek zákazníkov a tým, v danom odvetví zlepšiť postavenie spoločnosti Q - NOVA na trhu. V prvej časti práce sa budú spracované teoretické východiská z oblasti problemati-ky inovácie produktov, zároveň poukážem na platné a perspektívne názory na riadenie ino-vačných procesov čerpajúc z dostupnej literatúry. V druhej časti práce spracujem analýzu súčasného stavu firmy. Z analýzy vyvodím východiská a navrhnem spoločnosti riešenie v projekte na inováciu vybraného produktu. cs
dc.format 85 s. cs
dc.format.extent 756153 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject inovační proces cs
dc.subject řízení cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject marketing en
dc.subject innovative process en
dc.subject management en
dc.subject competition en
dc.subject benchmarking en
dc.title Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing s expectations of the ection aboutinnovative processes on company Q-NOVA s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vráblík, Miroslav
dc.date.accepted 2007-06-05
dc.description.abstract-translated The purpose of my thesis is to simulate some decisions about innovation of the product chosen on the basis of the customers' requirements and this way improve position of com-pany Q-NOVA in the market of this sector. In the first part of the thesis I elaborate possibi-lity which regard problems of the product innovation. At the same time I outline valid perspectives and ideas which regard the innovative processes identified in the literature of the sector . In the second part I elaborate the analysis of the current state of company. With analysis I examine possibility and propose the solutions for company inside a project for innovation of the product en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3930
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
martinka_2007_dp.pdfBlocked 738.4Kb PDF View/Open
martinka_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
martinka_2007_op.doc 1.595Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account