Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o. |
Autor: |
Martinka, Luboš
|
Vedoucí: |
Hagan, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Cieľom mojej diplomovej práce bude simulovať rozhodnutia pri inovácii vybraného produktu na základe požiadaviek zákazníkov a tým, v danom odvetví zlepšiť postavenie spoločnosti Q - NOVA na trhu. V prvej časti práce sa budú spracované teoretické východiská z oblasti problemati-ky inovácie produktov, zároveň poukážem na platné a perspektívne názory na riadenie ino-vačných procesov čerpajúc z dostupnej literatúry. V druhej časti práce spracujem analýzu súčasného stavu firmy. Z analýzy vyvodím východiská a navrhnem spoločnosti riešenie v projekte na inováciu vybraného produktu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2630
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3930
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet