dc.contributor.advisor |
Mikeska, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Michalík, Igor
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:02:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T15:02:26Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2627
|
|
dc.description.abstract |
V dnešní tržní ekonomice je boj o zákazníka, čím dál tím více složitější a náročnější. Proto je dnes pro úspěšné fungování společnosti nezbytné, aby se výroba produktů přizpůsobovala zákazníkům, jejich potřebám a požadavkům. Cílem této diplomové práce je vypracovat návrh metodiky pro hodnocení míry spokojenosti zákazníků a provedení prvního pilotního průzkumu spokojenosti zákazníků společnosti D.P.K., spol. s r.o. Zlín. Ve třetí kapitole je prezentována praktická část a analýza výsledků průzkumu zpracovávaných témat a obsahuje ověření navržené metodiky v praxi a návrhy ke zdokonalení této metodiky s doporučeními k začlenění do systémů jakosti společnosti. Poslední kapitola je věnována návrhu projektu na řízení vyšší spokojenosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
82 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
502403 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení jakosti
|
cs |
dc.subject |
D.P.K
|
cs |
dc.subject |
spol. s.r.o. Zlín
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
quality management
|
en |
dc.subject |
D.P.K. Ltd. Zlín
|
en |
dc.subject |
saticfaction of customers
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Řízení jakosti produktů firmy D.P.K., spol. s.r.o. Zlín prostřednictvím CRM |
cs |
dc.title.alternative |
Quality management of products of the company D.P.K. Ltd. Zlín through CRM |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kusenda, Marián |
|
dc.date.accepted |
2007-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
In nowadays market economy is the "battle'q for costumer, harder and more difficult. And this is a reason why for successful functioning of firm is necessary to adapt its production to meet customers needs and requirements. Goal of this diploma thesis is to work out scheme of methodology for evaluation of customers satisfaction and execution of prime pilot investigation of customer satisfaction with company D.P.K. Ltd. Zlín. In the third chapter there is presented practical part and analysis of research results of the processing information. The last chapter is devoted to the concept of the project of management more satisfaction of customers of the company D.P.K. Ltd. Zlín. |
en |
dc.description.department |
Ústav fyziky a mater. inženýrství |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/197
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technology and management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Chemie a technologie materiálů |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Chemistry and materials technology |
en |
dc.identifier.stag |
7239
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-05 |
|
utb.result.grade |
B |
|