Řízení jakosti produktů firmy D.P.K., spol. s.r.o. Zlín prostřednictvím CRM
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Řízení jakosti produktů firmy D.P.K., spol. s.r.o. Zlín prostřednictvím CRM |
Autor: |
Michalík, Igor
|
Vedoucí: |
Mikeska, Martin
|
Abstrakt:
|
V dnešní tržní ekonomice je boj o zákazníka, čím dál tím více složitější a náročnější. Proto je dnes pro úspěšné fungování společnosti nezbytné, aby se výroba produktů přizpůsobovala zákazníkům, jejich potřebám a požadavkům. Cílem této diplomové práce je vypracovat návrh metodiky pro hodnocení míry spokojenosti zákazníků a provedení prvního pilotního průzkumu spokojenosti zákazníků společnosti D.P.K., spol. s r.o. Zlín. Ve třetí kapitole je prezentována praktická část a analýza výsledků průzkumu zpracovávaných témat a obsahuje ověření navržené metodiky v praxi a návrhy ke zdokonalení této metodiky s doporučeními k začlenění do systémů jakosti společnosti. Poslední kapitola je věnována návrhu projektu na řízení vyšší spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2627
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav fyziky a mater. inženýrství |
Studijní obor:
|
Technologie a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7239
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet