Řízení jakosti produktů firmy D.P.K., spol. s.r.o. Zlín prostřednictvím CRM

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Řízení jakosti produktů firmy D.P.K., spol. s.r.o. Zlín prostřednictvím CRM

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Řízení jakosti produktů firmy D.P.K., spol. s.r.o. Zlín prostřednictvím CRM
Autor: Michalík, Igor
Vedoucí: Mikeska, Martin
Abstrakt: V dnešní tržní ekonomice je boj o zákazníka, čím dál tím více složitější a náročnější. Proto je dnes pro úspěšné fungování společnosti nezbytné, aby se výroba produktů přizpůsobovala zákazníkům, jejich potřebám a požadavkům. Cílem této diplomové práce je vypracovat návrh metodiky pro hodnocení míry spokojenosti zákazníků a provedení prvního pilotního průzkumu spokojenosti zákazníků společnosti D.P.K., spol. s r.o. Zlín. Ve třetí kapitole je prezentována praktická část a analýza výsledků průzkumu zpracovávaných témat a obsahuje ověření navržené metodiky v praxi a návrhy ke zdokonalení této metodiky s doporučeními k začlenění do systémů jakosti společnosti. Poslední kapitola je věnována návrhu projektu na řízení vyšší spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2627
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav fyziky a mater. inženýrství
Studijní obor: Technologie a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7239


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
michalík_2007_dp.pdf 490.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
michalík_2007_vp.doc 26.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
michalík_2007_op.doc 28Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet