Projekt zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Jergl, Vít
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:54:06Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:11Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2607
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vypracování projektu zavádění nového výrobku na trh jednak z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétního podniku. První část shrnuje teoretické poznatky marketingového postupu. Praktická část obsahuje situační analýzu společnosti a analýzu zavádění nového výrobku. Na základě provedeného marketingového výzkumu je vypracován projekt zavádění nového výrobku a marketingový mix. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 100 s., 8 s. příloh cs
dc.format.extent 3038243 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject analýza podniku cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject analysis of a company en
dc.subject product en
dc.subject marketing communication en
dc.subject situation analysis en
dc.title Projekt zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh cs
dc.title.alternative Project of a new product Penam, a.s. into the czech market. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Červenka, Josef
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated The objective of the thesis is an introduction project of a new product into the market, first from the theoretical standpoint and than also from its practical application on a concrete company. The first part of the thesis sums up the theoretical knowledge of the marketing process. The practical part contains situation analysis and introduction method of a new product in a company. On the basis of executed marketing research a project of a new pro-duct and marketing mix is evolved. Cost and risk analysis is applied on this project. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6084
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
jergl_2007_dp.pdfBlocked 2.897Mb PDF View/Open
jergl_2007_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
jergl_2007_op.doc 1.012Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account