Projekt zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Jergl, Vít
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:54:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:11Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2607
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vypracování projektu zavádění nového výrobku na trh jednak z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétního podniku. První část shrnuje teoretické poznatky marketingového postupu. Praktická část obsahuje situační analýzu společnosti a analýzu zavádění nového výrobku. Na základě provedeného marketingového výzkumu je vypracován projekt zavádění nového výrobku a marketingový mix. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
100 s., 8 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3038243 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
analýza podniku
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
analysis of a company
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh |
cs |
dc.title.alternative |
Project of a new product Penam, a.s. into the czech market. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Červenka, Josef |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of the thesis is an introduction project of a new product into the market, first from the theoretical standpoint and than also from its practical application on a concrete company. The first part of the thesis sums up the theoretical knowledge of the marketing process. The practical part contains situation analysis and introduction method of a new product in a company. On the basis of executed marketing research a project of a new pro-duct and marketing mix is evolved. Cost and risk analysis is applied on this project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6084
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account