Projekt zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh |
Autor: |
Jergl, Vít
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vypracování projektu zavádění nového výrobku na trh jednak z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétního podniku. První část shrnuje teoretické poznatky marketingového postupu. Praktická část obsahuje situační analýzu společnosti a analýzu zavádění nového výrobku. Na základě provedeného marketingového výzkumu je vypracován projekt zavádění nového výrobku a marketingový mix. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2607
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6084
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet