Projekt zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění nového výrobku firmy Penam, a.s. na český trh
Autor: Jergl, Vít
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vypracování projektu zavádění nového výrobku na trh jednak z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétního podniku. První část shrnuje teoretické poznatky marketingového postupu. Praktická část obsahuje situační analýzu společnosti a analýzu zavádění nového výrobku. Na základě provedeného marketingového výzkumu je vypracován projekt zavádění nového výrobku a marketingový mix. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2607
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6084


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jergl_2007_dp.pdfZablokované 2.897Mb PDF
jergl_2007_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jergl_2007_op.doc 1.012Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet