Projekt zlepšení marketingové komunikace v Galerii vín ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Kalčáková, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T14:36:51Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T14:36:51Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25803
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v Galerii vín ve Zlíně. Cílem projektu je zvýšení povědomí o firmě, zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a průzkum konkurence firmy. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části je zpracována literární rešerše na téma marketingové komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování analytické části, kde je prozkoumán současný stav komunikace firmy a jsou zde provedeny analýzy SWOT a PEST, Porterův model pěti sil, GE matice a dotazníková šetření zaměřená na marketingovou komunikaci firmy, ale také na její konkurenci. Informace získané z analytické části posloužily jako základ třetí části práce - vypracování návrhů ke zlepšení marketingové komunikace ve firmě. Na závěr je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
114 |
cs |
dc.format.extent |
4864720 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti sil
|
cs |
dc.subject |
GE matice
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces model
|
en |
dc.subject |
the GE matrix
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace v Galerii vín ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication Improvement in The Wine Gallery in Zlin |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-10-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the issue of marketing communication in The Wine Gallery in Zlín. The purpose of the project is to raise awareness about the company, increasing the satisfaction of existing customers and research of the competition of the company. The thesis is divided into three parts. In the first one is theoretical part and it is handled by the literature research on the topic of marketing communication, in which it is drawn from both Czech and foreign literature. The theoretical part is used as a basis for the processing analytical part, where the current state of the company communication is examined. Also SWOT and PEST analysis, the Porter's five forces model, the GE matrix and the question-naire survey focused on marketing communication of the company and its competition are processed in this part. The information obtained from the analytical part was used as the basis for the third part of the thesis - the drawing of proposals to improve the marketing communication of the company. In the conclusion the project is a subject to a cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29610
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account