Projekt zlepšení marketingové komunikace v Galerii vín ve Zlíně
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace v Galerii vín ve Zlíně |
Author: |
Kalčáková, Iveta
|
Advisor: |
Tomancová, Lucie
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v Galerii vín ve Zlíně. Cílem projektu je zvýšení povědomí o firmě, zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a průzkum konkurence firmy. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části je zpracována literární rešerše na téma marketingové komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování analytické části, kde je prozkoumán současný stav komunikace firmy a jsou zde provedeny analýzy SWOT a PEST, Porterův model pěti sil, GE matice a dotazníková šetření zaměřená na marketingovou komunikaci firmy, ale také na její konkurenci. Informace získané z analytické části posloužily jako základ třetí části práce - vypracování návrhů ke zlepšení marketingové komunikace ve firmě. Na závěr je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25803
|
Date:
|
2013-06-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
29610
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account