dc.contributor.advisor |
Darmovzal, Oldřich
|
|
dc.contributor.author |
Heringešová, Alica
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:04:04Z |
|
dc.date.available |
2015-12-09T00:00:34Z |
|
dc.date.issued |
2005-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/257
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nového výrobku na trh. Především se stanovením vhodného marketingového mixu, resp. poutavého obalu, zajímavé ceny, efektivní propagace a distribuce. Součástí práce je také analýza konkurenčních firem, mezi které společnost hodlá vstoupit a prezentovat nový produkt zákazníkům. Neméně významnou částí práce je zjišťování názorů potenciálních spotřebitelů písemným dotazováním. Za pomoci informací plynoucích z dotazníků byly následně vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení. |
cs |
dc.format |
62 s., 15 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
6076435 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.12.2015 |
|
dc.subject |
Analýza marketingového mixu
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
uvedení nového výrobku na trh
|
cs |
dc.subject |
The marketing mix analysis
|
en |
dc.subject |
the competition analysis
|
en |
dc.subject |
the questionnaire
|
en |
dc.subject |
new product introduction on the market
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing mix analysis during introducing new product Crocamtte by the RACIO, Ltd. on the market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-01-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with dilemma of new product introduction on the market. Firstly with available marketing mix setting, if you like with interesting packing, attractive prices, efficient promotion and distribution. The bachelor thesis part is also competitive company analysis. No less important bachelor thesis part is polling of potential customers. By the aid of questionnaire's results were subsequently created improvement suggestions and reccomendation. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2470
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|