Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Darmovzal, Oldřich
dc.contributor.author Heringešová, Alica
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:04:04Z
dc.date.available 2015-12-09T00:00:34Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/257
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nového výrobku na trh. Především se stanovením vhodného marketingového mixu, resp. poutavého obalu, zajímavé ceny, efektivní propagace a distribuce. Součástí práce je také analýza konkurenčních firem, mezi které společnost hodlá vstoupit a prezentovat nový produkt zákazníkům. Neméně významnou částí práce je zjišťování názorů potenciálních spotřebitelů písemným dotazováním. Za pomoci informací plynoucích z dotazníků byly následně vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení. cs
dc.format 62 s., 15 s. příloh. cs
dc.format.extent 6076435 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.12.2015
dc.subject Analýza marketingového mixu cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject uvedení nového výrobku na trh cs
dc.subject The marketing mix analysis en
dc.subject the competition analysis en
dc.subject the questionnaire en
dc.subject new product introduction on the market en
dc.title Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh cs
dc.title.alternative Marketing mix analysis during introducing new product Crocamtte by the RACIO, Ltd. on the market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-17
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with dilemma of new product introduction on the market. Firstly with available marketing mix setting, if you like with interesting packing, attractive prices, efficient promotion and distribution. The bachelor thesis part is also competitive company analysis. No less important bachelor thesis part is polling of potential customers. By the aid of questionnaire's results were subsequently created improvement suggestions and reccomendation. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2470
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
heringešová_2006_bp.pdfBlocked 5.794Mb PDF View/Open
heringešová_2006_vp.pdf 335.7Kb PDF View/Open
heringešová_2006_op.pdf 366.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account