Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh |
Autor: |
Heringešová, Alica
|
Vedoucí: |
Darmovzal, Oldřich
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nového výrobku na trh. Především se stanovením vhodného marketingového mixu, resp. poutavého obalu, zajímavé ceny, efektivní propagace a distribuce. Součástí práce je také analýza konkurenčních firem, mezi které společnost hodlá vstoupit a prezentovat nový produkt zákazníkům. Neméně významnou částí práce je zjišťování názorů potenciálních spotřebitelů písemným dotazováním. Za pomoci informací plynoucích z dotazníků byly následně vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/257
|
Datum:
|
2005-12-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.12.2015
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2470
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet