Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku Crocamtte firmy RACIO, s.r.o. na trh
Autor: Heringešová, Alica
Vedoucí: Darmovzal, Oldřich
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nového výrobku na trh. Především se stanovením vhodného marketingového mixu, resp. poutavého obalu, zajímavé ceny, efektivní propagace a distribuce. Součástí práce je také analýza konkurenčních firem, mezi které společnost hodlá vstoupit a prezentovat nový produkt zákazníkům. Neméně významnou částí práce je zjišťování názorů potenciálních spotřebitelů písemným dotazováním. Za pomoci informací plynoucích z dotazníků byly následně vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/257
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.12.2015
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2470


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
heringešová_2006_bp.pdfZablokované 5.794Mb PDF Zobrazit/otevřít
heringešová_2006_vp.pdf 335.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
heringešová_2006_op.pdf 366.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet