dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Svoboda, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T14:26:43Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T14:26:43Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25785
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci Expozice času a na základě literární rešerše, získaných znalostí a vypracované analýzy navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení povědomí, návštěvnosti a následně i tržeb Expozice času, při zachování minimálních nákladů. Bakalářská práce je rozvržena do dvou hlavních částí.Teoretická část se zabývá principy marketingu, jeho vývojem, novými trendy a nízkonákladovými možnostmi marketingové komunikace. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány na potřeby Expozice času. Analýza současného stavu je provedena na základě marketingového průzkumu a relevantních dat, získaných z interních zdrojů Expozice. Na základě analýzy jsou vypracována doporučení a tato doporučení jsou následně podrobena nákladové, rizikové a časové analýze. |
cs |
dc.format |
76 s. (92 562 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1727717 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
WOM
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
email marketing
|
cs |
dc.subject |
web 2.0
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
nízkonákladový marketing
|
cs |
dc.subject |
nové trendy
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
WOM
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
email marketing
|
en |
dc.subject |
web 2.0
|
en |
dc.subject |
tourism marketing
|
en |
dc.subject |
low cost marketing
|
en |
dc.subject |
new trends
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing communications for the modern museum in Šternberk Time Exposition. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nasvetrová, Marie |
|
dc.date.accepted |
2013-10-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to analyze the current marketing communication of Time Exposition in Šternberk. Then, based on the literature research, acquired knowledge and prepared analysis suggest recommendations aimed at increasing awareness, attendance and sub-sequently sales of Time Exposition with minimum cost. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part deals with the principles of marketing, its development, new trends and possibilities of low-cost marketing communications. In the analytical part, are the gained results applied to the appropriate needs of Time Expo-sition. Analysis of the current state carried out and based on marketing research and rele-vant data gathered from internal sources of exposure. Based on the analysis, several re-commendations were made, then these recommendations were subsequently subjected to cost, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24209
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|