Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku |
Autor: |
Svoboda, Libor
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci Expozice času a na základě literární rešerše, získaných znalostí a vypracované analýzy navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení povědomí, návštěvnosti a následně i tržeb Expozice času, při zachování minimálních nákladů. Bakalářská práce je rozvržena do dvou hlavních částí.Teoretická část se zabývá principy marketingu, jeho vývojem, novými trendy a nízkonákladovými možnostmi marketingové komunikace. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány na potřeby Expozice času. Analýza současného stavu je provedena na základě marketingového průzkumu a relevantních dat, získaných z interních zdrojů Expozice. Na základě analýzy jsou vypracována doporučení a tato doporučení jsou následně podrobena nákladové, rizikové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25785
|
Datum:
|
2013-06-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
24209
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet