Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace moderního muzea pro Expozici času ve Šternberku
Autor: Svoboda, Libor
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci Expozice času a na základě literární rešerše, získaných znalostí a vypracované analýzy navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení povědomí, návštěvnosti a následně i tržeb Expozice času, při zachování minimálních nákladů. Bakalářská práce je rozvržena do dvou hlavních částí.Teoretická část se zabývá principy marketingu, jeho vývojem, novými trendy a nízkonákladovými možnostmi marketingové komunikace. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány na potřeby Expozice času. Analýza současného stavu je provedena na základě marketingového průzkumu a relevantních dat, získaných z interních zdrojů Expozice. Na základě analýzy jsou vypracována doporučení a tato doporučení jsou následně podrobena nákladové, rizikové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25785
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 24209


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
svoboda_2013_bp.pdf 1.647Mb PDF Zobrazit/otevřít
svoboda_2013_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
svoboda_2013_op.pdf 158.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet