Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Málek, Zdeněk
dc.contributor.author Johnová, Stanislava
dc.date.accessioned 2013-10-21T14:18:23Z
dc.date.available 2013-10-21T14:18:23Z
dc.date.issued 2013-02-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25769
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zpracování a vyhodnocení konkrétního marketingového výzkumu ?Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Olomouci?. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a metodickou část, ve kterých jsou popsány základní pojmy marketingového výzkumu a metody, které jsou vhodné pro statistické zpracování a vyhodnocení marketingového výzkumu. V praktické části jsou aplikovány zvolené meto-dy a postupy na marketingovém výzkumu ?Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Olomouci? včetně vyhodnocení a návrhu optimalizace prostředí prodejny Albert v Olomouci. Podrobné výpočty statistického šetření jsou zahrnuty v přílohách bakalářské práce. Bakalářská práce, především teoretická a metodická část může být použita pro zpra-cování podobných marketingových výzkumů. cs
dc.format 111 s. (86 055 znaků). cs
dc.format.extent 4384614 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový výzkum; plán marketingového výzkumu; marketingové přístupy; primární a sekundární výzkum; získávání dat; zpracování dat marketingového výzkumu; statistické třídění dat; testování statistických hypotéz; neparametrické metody testování hypotéz; testy dobré shody cs
dc.subject Marketing research; planning of the marketing research; marketing approaches; primary and secondary research; acquisition of data; marketing research data processing; statistical sorting of data; testing statistical hypotheses; nonparametric methods for testing hypotheses; goodness of fit tests en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci cs
dc.title.alternative The Analysis of the Customer Satisfaction in the Supermarket Albert in Olomouc en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bilíková, Jana
dc.date.accepted 2013-10-01
dc.description.abstract-translated The aim of bachelor thesis is the processing and evaluation of a particular marketing research ?Analysis of customer satisfaction in the supermarket Albert in Olomouc?. The bachelor thesis contains theoretical and methodical part, where the basic concepts and methods of marketing research are described. The basic concepts and methods are suitable for statistical processing and evaluation of marketing research. There are applied chosen methods and procedures at the marketing research ?Analysis of customer satisfaction in the supermarket Albert in Olomouc" includes the evaluation and optimization environment of supermarket Albert in Olomouc in the practical part of the bachelor thesis. The annex of the bachelor thesis involves detailed calculations of the survey. The bachelor thesis, mainly the theoretical and the methodological part can be used for processing similar marketing research. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 31471
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-07
local.subject marketingový výzkum cs
local.subject spokojenost zákazníků cs
local.subject supermarkety cs
local.subject marketing research en
local.subject customers satisfaction en
local.subject supermarkets en


Files in this item

Files Size Format View
johnová_2013_bp.pdf 4.181Mb PDF View/Open
johnová_2013_vp.pdf 161.3Kb PDF View/Open
johnová_2013_op.pdf 114.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account