Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci |
Autor: |
Johnová, Stanislava
|
Vedoucí: |
Málek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je zpracování a vyhodnocení konkrétního marketingového výzkumu ?Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Olomouci?. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a metodickou část, ve kterých jsou popsány základní pojmy marketingového výzkumu a metody, které jsou vhodné pro statistické zpracování a vyhodnocení marketingového výzkumu. V praktické části jsou aplikovány zvolené meto-dy a postupy na marketingovém výzkumu ?Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Olomouci? včetně vyhodnocení a návrhu optimalizace prostředí prodejny Albert v Olomouci. Podrobné výpočty statistického šetření jsou zahrnuty v přílohách bakalářské práce. Bakalářská práce, především teoretická a metodická část může být použita pro zpra-cování podobných marketingových výzkumů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25769
|
Datum:
|
2013-02-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
31471
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet