Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci
Autor: Johnová, Stanislava
Vedoucí: Málek, Zdeněk
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zpracování a vyhodnocení konkrétního marketingového výzkumu ?Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Olomouci?. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a metodickou část, ve kterých jsou popsány základní pojmy marketingového výzkumu a metody, které jsou vhodné pro statistické zpracování a vyhodnocení marketingového výzkumu. V praktické části jsou aplikovány zvolené meto-dy a postupy na marketingovém výzkumu ?Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Olomouci? včetně vyhodnocení a návrhu optimalizace prostředí prodejny Albert v Olomouci. Podrobné výpočty statistického šetření jsou zahrnuty v přílohách bakalářské práce. Bakalářská práce, především teoretická a metodická část může být použita pro zpra-cování podobných marketingových výzkumů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25769
Datum: 2013-02-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 31471


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
johnová_2013_bp.pdf 4.181Mb PDF Zobrazit/otevřít
johnová_2013_vp.pdf 161.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
johnová_2013_op.pdf 114.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet