dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Líbalová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T13:53:44Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T13:53:44Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25734
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z oblasti cestovního ruchu, hotelnictví, marketingu v hotelnictví a marketingového mixu. Poznatky z teoretické části jsou výchozí pro zpracování části praktické, která zahrnuje představení hotelu, analýzu nástrojů marketingového mixu, analýzu konkurenčního prostředí, SWOT analýzu, Porterovu analýzu a PESTE analýzu. Závěry získané z jednotlivých analýz jsou podkladem pro vypracování projektu. Navržený projekt nabízí dlouhodobé i krátkodobé opatření vybraných nástrojů marketingového mixu a je podroben nákladové, časové i rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
100 s. |
cs |
dc.format.extent |
3374877 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
hotelnictví
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurenčního prostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
hotel industry
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
the analysis of competitives environment
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.title |
Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Increasing Competitiveness of the Hotel Fit by Using Instruments of the Marketing Mix |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Otáhal, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-10-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with Increasing Competitiveness of the Hotel Fit by Using Instruments of the Marketing Mix. It is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part is focused on findings from tourism, hotel industry, hotel marketing and marketing mix. Findings from the theoretical part are crucial for drawing up of the practical part that includes the introduction of the hotel, the analysis of instruments of the marketing mix, the analysis of competitive environment, SWOT analysis, Porter analysis and PESTE analysis. Conclusions acquired from single analyses are sources for drawing up of the project. The suggested project offers long-term and short-term measures of selected instruments of the marketing mix, and is subjected to cost, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29615
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|