Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Líbalová, Hana
dc.date.accessioned 2013-10-21T13:53:44Z
dc.date.available 2013-10-21T13:53:44Z
dc.date.issued 2013-06-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25734
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z oblasti cestovního ruchu, hotelnictví, marketingu v hotelnictví a marketingového mixu. Poznatky z teoretické části jsou výchozí pro zpracování části praktické, která zahrnuje představení hotelu, analýzu nástrojů marketingového mixu, analýzu konkurenčního prostředí, SWOT analýzu, Porterovu analýzu a PESTE analýzu. Závěry získané z jednotlivých analýz jsou podkladem pro vypracování projektu. Navržený projekt nabízí dlouhodobé i krátkodobé opatření vybraných nástrojů marketingového mixu a je podroben nákladové, časové i rizikové analýze. cs
dc.format 100 s. cs
dc.format.extent 3374877 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject hotelnictví cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject analýza konkurenčního prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject tourism en
dc.subject hotel industry en
dc.subject marketing mix en
dc.subject the analysis of competitives environment en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject Porter analysis en
dc.title Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu cs
dc.title.alternative Increasing Competitiveness of the Hotel Fit by Using Instruments of the Marketing Mix en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Otáhal, Jiří
dc.date.accepted 2013-10-01
dc.description.abstract-translated The thesis deals with Increasing Competitiveness of the Hotel Fit by Using Instruments of the Marketing Mix. It is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part is focused on findings from tourism, hotel industry, hotel marketing and marketing mix. Findings from the theoretical part are crucial for drawing up of the practical part that includes the introduction of the hotel, the analysis of instruments of the marketing mix, the analysis of competitive environment, SWOT analysis, Porter analysis and PESTE analysis. Conclusions acquired from single analyses are sources for drawing up of the project. The suggested project offers long-term and short-term measures of selected instruments of the marketing mix, and is subjected to cost, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29615
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-08-12


Files in this item

Files Size Format View
líbalová_2013_dp.pdf 3.218Mb PDF View/Open
líbalová_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
líbalová_2013_op.pdf 424.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account