Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu |
Autor: |
Líbalová, Hana
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z oblasti cestovního ruchu, hotelnictví, marketingu v hotelnictví a marketingového mixu. Poznatky z teoretické části jsou výchozí pro zpracování části praktické, která zahrnuje představení hotelu, analýzu nástrojů marketingového mixu, analýzu konkurenčního prostředí, SWOT analýzu, Porterovu analýzu a PESTE analýzu. Závěry získané z jednotlivých analýz jsou podkladem pro vypracování projektu. Navržený projekt nabízí dlouhodobé i krátkodobé opatření vybraných nástrojů marketingového mixu a je podroben nákladové, časové i rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25734
|
Datum:
|
2013-06-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29615
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet