Projekt využití nástrojů marketingového mixu při řízení gynekologicko porodnického oddělení KNTB Zlín, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití nástrojů marketingového mixu při řízení gynekologicko porodnického oddělení KNTB Zlín, a.s. |
Author: |
Bednářová, Eva
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na využití marketingového mixu při řízení gynekologicko- porodnického oddělení v Krajské nemocnici T. Bati, a.s., Zlín. Je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část vychází z poznatků získaných z odborné literatury a popisuje zdra-votnictví, marketing ve zdravotnictví, nástroje marketingového mixu a jejich využití ve zdravotnictví. V praktické části je představeno gynekologicko-porodnické oddělení a pro-vedena marketingová situační analýza tohoto oddělení - PEST analýza, Porterův model pěti sil, analýza vnitřního prostředí, analýza marketingových nástrojů a shrnující SWOT analý-za. Projektová část obsahuje návrhy a doporučení, které by měly přispět k lepšímu využití marketingových nástrojů v rámci gynekologicko- porodnického oddělení. Na závěr jsou zhodnoceny přínosy a rizika projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25709
|
Date:
|
2013-06-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management ve zdravotnictví |
Grade for thesis and defense:
|
A
29743
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account