Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kereková, Michala
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T13:17:33Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T13:17:33Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25672
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je tvorba marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC pro rok 2013. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků týkajících se mar-ketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Praktická část je tvořena dvěma celky. Analytická část zahrnuje představení kliniky a jejích služeb a marketingovou situační ana-lýzu. Na základě výsledků analýzy je v projektové části práce vypracován projekt marke-tingového plánu pro rok 2013, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
133 |
cs |
dc.format.extent |
2436664 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
soukromá oční klinika
|
cs |
dc.subject |
marketing zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
private eye clinic
|
en |
dc.subject |
marketing of health care
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013 |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Project Plan for Private Eye Clinic ABC for Year 2013 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petržela, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2013-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create Marketing project plan for private Eye Clinic ABC for year 2013. The theoretical part is focused on summarizing the theoretical knowledge con-cerning the marketing services and specifics of marketing of health care. The practical part consists of two parts. The analytical part includes description of clinics and services and marketing situation analysis. On the basis of the results of the analysis there is the Market-ing project plan for year 2013 created. The Marketing project also contains cost, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29778
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account