Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013 |
Autor: |
Kereková, Michala
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je tvorba marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC pro rok 2013. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků týkajících se mar-ketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Praktická část je tvořena dvěma celky. Analytická část zahrnuje představení kliniky a jejích služeb a marketingovou situační ana-lýzu. Na základě výsledků analýzy je v projektové části práce vypracován projekt marke-tingového plánu pro rok 2013, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25672
|
Datum:
|
2013-06-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
29778
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet