Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sovadinová, Irena
|
|
dc.contributor.author |
Švarcová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T12:44:32Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T12:44:32Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25634
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je tvorba marketingové kampaně na podporu užívání elektronických zdrojů přístupných prostřednictvím knihovny Univerzity Tomáše Bati. Teoretická část obsahuje popis,elektronických zdrojů, fungování knihoven a jejich marketingu. V analytické části je provedena analýza marketingového mixu knihovny a role elektronických zdrojů v něm. Projektová část obsahuje návrh marketingové kampaně, jež obsahuje prezentaci na sociálních sítích, tvorbu promoakce a vytvoření propagační tváře elektronických zdrojů. Cílem kampaně je zvýšit počet studentů, jež by elektronické zdroje přístupné využívali. Součástí projektu je také časová, nákladová a riziková analýza. |
cs |
dc.format |
92 s. |
cs |
dc.format.extent |
5371723 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
knihovna
|
cs |
dc.subject |
elektronické zdroje
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
electronic resources
|
en |
dc.subject |
library
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Campaign to Promote the Use of Electronic Resources Aimed at Students of Tomas Bata University |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2013-10-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of the thesis is the creation of a marketing campaign to promote the use of electronic resources accessible through the library at Tomas Bata University. The theoretical part contains a description of electronic resources, the operation of libraries, and their marketing. In the analytical part of the marketing mix analysis is performed and the role of library electronic resources in it. Project section contains a proposal from the marketing campaign, which includes a presentation on social networks, creating promotions and create promotional face of electronic resources. The aim of the campaign is to increase the number of students, to electronic resources accessible. Part of the project is also the time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29643
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account