Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati |
Author: |
Švarcová, Zuzana
|
Advisor: |
Sovadinová, Irena
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce je tvorba marketingové kampaně na podporu užívání elektronických zdrojů přístupných prostřednictvím knihovny Univerzity Tomáše Bati. Teoretická část obsahuje popis,elektronických zdrojů, fungování knihoven a jejich marketingu. V analytické části je provedena analýza marketingového mixu knihovny a role elektronických zdrojů v něm. Projektová část obsahuje návrh marketingové kampaně, jež obsahuje prezentaci na sociálních sítích, tvorbu promoakce a vytvoření propagační tváře elektronických zdrojů. Cílem kampaně je zvýšit počet studentů, jež by elektronické zdroje přístupné využívali. Součástí projektu je také časová, nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25634
|
Date:
|
2013-06-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
29643
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account