Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová kampaň na podporu užívání elektronických zdrojů zaměřená na studenty Univerzity Tomáše Bati
Author: Švarcová, Zuzana
Advisor: Sovadinová, Irena
Abstract: Tématem diplomové práce je tvorba marketingové kampaně na podporu užívání elektronických zdrojů přístupných prostřednictvím knihovny Univerzity Tomáše Bati. Teoretická část obsahuje popis,elektronických zdrojů, fungování knihoven a jejich marketingu. V analytické části je provedena analýza marketingového mixu knihovny a role elektronických zdrojů v něm. Projektová část obsahuje návrh marketingové kampaně, jež obsahuje prezentaci na sociálních sítích, tvorbu promoakce a vytvoření propagační tváře elektronických zdrojů. Cílem kampaně je zvýšit počet studentů, jež by elektronické zdroje přístupné využívali. Součástí projektu je také časová, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25634
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 29643


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
švarcová_2013_dp.pdf 5.122Mb PDF View/Open
švarcová_2013_vp.pdf 167.2Kb PDF View/Open
švarcová_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account