dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Choutková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T12:40:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T12:40:05Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25627
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o projektu marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoretické a praktické. Teoretická část práce popisuje poznatky z marketingu, strategického marketingu, marketingového řízení, plánování a komunikace, marketingových analýz ? PEST, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Teoretická část také zahrnuje marketing zaměřený na zdravotnictví. Praktická část práce se zabývá samotnou analýzou Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o. Nejprve je popsáno zdravotnictví v Kraji Vysočina, poté práce poskytuje obecné informace o nemocnici, užité analýzy pak informují o prostředí v nemocnici. Na základě výsledků analýz je navržen projekt marketingového řízení nemocnice. |
cs |
dc.format |
107 s. |
cs |
dc.format.extent |
2830093 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
Nemocnice Havlíčkův Brod
|
cs |
dc.subject |
p.o
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
health care
|
en |
dc.subject |
Nemocnice Havlíčkův Brod
|
en |
dc.subject |
p.o
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Project Management of the Hospital Havlíčkův Brod, p.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lacigová, Radka |
|
dc.date.accepted |
2013-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis describes the marketing management project of the Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o. The topics are divided into two major parts: theoretical and practical. Theoretical part attempts to create insight driven from theories of marketing, strategic marketing, marketing management, planning, communication and marketing analysis, e.g. PEST, Porter five forces analysis and SWOT analysis. The theoretical part includes also marketing for health care. The practical part is dedicated to the analysis of Nemocnice Havlíčkův Brod itself. It begins with a description of health care in region of Vysočina, followed by general information of the hospital; used analyses then familiarize the reader with the environment of the hospital. On the analyses basis is then later on designed project marketing management of the hospital. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29750
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|