Projekt marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o. |
Autor: |
Choutková, Michaela
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce pojednává o projektu marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoretické a praktické. Teoretická část práce popisuje poznatky z marketingu, strategického marketingu, marketingového řízení, plánování a komunikace, marketingových analýz ? PEST, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Teoretická část také zahrnuje marketing zaměřený na zdravotnictví. Praktická část práce se zabývá samotnou analýzou Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o. Nejprve je popsáno zdravotnictví v Kraji Vysočina, poté práce poskytuje obecné informace o nemocnici, užité analýzy pak informují o prostředí v nemocnici. Na základě výsledků analýz je navržen projekt marketingového řízení nemocnice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25627
|
Datum:
|
2013-06-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
29750
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet